blogging.. again?


assalamualaikum…
hmm, so inilah sisi maya diri aku…
aku pernah blogging sebelum ni, guna blogspot, tp dah takleh pakai..
lameeeeeeeeee…. bace blog org.. rase nak menulis kembali..
in fact aku dah ade web sendiri sebelum ni, dengan domai sendiri..
tapi ntah macam mana… aku dah xleh nak access website sendiri sbb provider aku
update system aku tak tau.. and habis camtu je.. nanti kau dah expert sket bab2
website ni, baru la beli balik domain2 ke ape kejadah sumer..

so.. ape yang korang baca kat sini..
aku jamin semua datang dari diri aku sendiri..
selamat berkenalan dengan sisiku yang pelbagai…
Layan!

4 thoughts on “blogging.. again?

  1. wah…welcome back!
    dan, tahniah sebab berjaya mengikut langkah saya juga, beralih daripada blogspot.

    apa kabar sekarang?
    herm, teringat seorang senior lelaki yang saya tegur di depan lif kuliah beberapa tahun yang lalu..yang mukanya macam baru bangun dari tido, dan tengok rambutnya…(sah-sah baru lepas mandi sebab nampak rapi semacam. huhuhu!)

    wah, dah nak jadi peguam? majistret? sekarang ya? kalau jadi ahli muzik peniup seksefon sah-sah mak mentua tolak.😛

    jemput ya bertandang ke teratak hamba. air basuh kali ada dalam tempayan. silalah ya…. 🙂

  2. haha, lame tak jumpe hang..
    baru long call ari jumaat lepas.. legaaaaaaaaaaaa giler!
    tgh “berehat” sebulan
    tak tau nak keje ape lagi… blum decide..
    stakat ni cenderung semi-gov..

    keep in touch yaa!😉

Tinggalkan Jawapan

