Tak tau nak cakap pe?


Hari ni aku MC…
Pergi opis jap, pulangkan dokumen yang signed sabtu lepas,
pastu balik gi klinik..
sblm ke rumah.. singah kedai.. jalan2 cari sarapan.. surat khabar..
sungguh! tiada suasana yang lebih mententeramkan aku,
kecuali berjalan2 di bawah matahari pada waktu pagi!
Ya Allah, moga suatu hari nanti aku dapat kerja yang pagi-pagi
aku boleh jalan-jalan macam ni!
(adakah aku tak suka kerja sekarang.. mungkin sbb gaji pertama pun belum dapat lagi hmmm)

*check out my graphic page guyzz!

3 thoughts on “Tak tau nak cakap pe?

  1. setuju dgn baraq hehehe
    aku cadangkan kerja sebagai tukang sapu DBKL
    leh sapu jalan pagi2 hehehe
    kidding ~

    razz … section “aku sekarang” ko tuh: masih berusaha abiskan “laskar cinta” .. emm bukan ke tajuk buku tuh laskar pelangi? patut lar x abis2 baca..

  2. ha ah la.. typo errorrr.
    laskar pelangi daaaa..
    dah berabuk dah atas meje tuh

    bukan la.. maksud aku keje yang x mcm sekarang…
    masuk pagi2 bute .. pastu xkluo2 sampai ke malammm..
    aku dah la mmg jarg lunch
    bwk bekal memanjang..
    save2

Tinggalkan Jawapan

