Selamat Ulang Tahun ke 11!


Emel…
Aku start punya emel sendiri seingat aku sewaktu tingkatan empat…
mase tu guna waumail…
cipta emel paling hebat la konon, hahaha
dengan menterbalikkan ejaan nama, hehe
aku pernah ditanya apa maksud perkataan emel aku tu,
sbb kawan aku menyangkakan ia adalh perkataan arab,
kire terrer la gak aku bab2 “branding”-mem”branding” neh, kuang3

lepas tu tah camane waumail dah takde..
pastu tukar plak catcha..
pun xde jodoh dgn catcha… lagipun waktu tu mmg tak guna sangat emel,
ala2 nak eksyen jeh ngan org bahawa aku pun maju cam org len.. hahaha

aku belek2 emel aku yang ketiga dalam hidup tadi..
hmm.. check2 emel as read, malas nak bukak..
sampai la ke page pertama emel aku…(means yang belakang sekali la)
ade jugak emel yang tak dibace lagi?? pun malas nak bukak, delete je..
hmm aku tak tau la betul ke tak..
tapi anggap2lah betul ye..
aku tgk emel inbox first aku bertarikh 1 Jan 1998!
hmm so by the end of today, emel inbox aku dah berusia 11 tahun!
wow..

tu je la posting menjelang tahun baru..
hmm, nak cakap pasal pencapaian ke, azam ke..
cam nak jugak, tapi malas pun ader..

so ni je la posting aku hari terakhir 2008…
esok aku apdet la lagi k! ala, lagi 2 jam 5 minit lagi tahun 2009…
At least sebelum tahun depan, aku dah terkocoh2 parking sejumlah
besar income bulan ni dalam akaun lain pulang saje dari opis td
(with the hope of not touching it! God help me!)
ujan lebat plak tu, menitik2 dari elmet ngan jeket, abis basah bank
depan cash deposit machine tuh!

selamat datang 2009

emel-shrinked1

My first inbox email!

5 thoughts on “Selamat Ulang Tahun ke 11!

  1. Slamat tahun baru.
    Semoga bersedia hadapi tahun 2009 yg dijangka akan lebih mencabar, diramalkan kemelesetan ekonomi 2009 akan lebih teruk daripada 1997.
    Semoga Tuhan menganugerahkan segala yang terbaik untuk kamu dan keluarga.

    Dulu aku guna hotmail, pastu yahoo!

  2. Aku edit, emel inbox aku 11 tahun daaa, aiyoo fail betul congak2 nih!!

    syed: selamat gak!

    nama: ala, dulukan mase chat ngan ko YM bengong, so aku bagi lagi satu ym ID aku kat ko, sbb tu kot ko ade due ID aku hehehe. tapi aku pakai id yang satu tu je untuk chat, yang lagi satu buat lambak emel je!

    j: selamat jugak kat hang, tahun menambah ahli keluarga baru!

Tinggalkan Jawapan

