GENG: Kurang ajar!!!


Meraikan hari pertama pengangguran semalam,
ambil peluang jalan-jalan KLCC di waktu orang lain sibuk bekerja.
Ingat nak window shopping je, terlanjur terbeli tiket cerita GENG!

Hmm.. kurang ajar!
Babak perpisahan di hujung cerita paling sial sekali!!
Siot la korang!
Aku dah la duduk bertiga tengah-tengah kat baris 4 dari depan, 2 lagi pompuan aku tak kenal…
Damn!! Dak pompuan tuh dah srett sreett dah….
Damn lagi! Jenuh aku cover…
Aku menitik jugaaaakkkkkkkkkkkkkkk!
(Mungkin diselubungi sedih berenti kerje kot muahahaha)

Kalu citer kartun pun bleh wat cenggini,
maksudnyer aper??

Renung-renungkan
dan selamat beramal!
😛

9 thoughts on “GENG: Kurang ajar!!!

  1. nidxam: maksudnyer aku bleh letakkan diri aku dalam citer tuh, also means citer tu bagus dan relevan to public

    chi am: i’m expressionist type of guy kot hahaha, org lain pun ade emosi, cume pandai sorok.. aku tak pandai!

  2. chi am: and that is also the utmost reason i refuse to watch bersamamu TV3.. nanti srett srettt… Hahahaha

  3. mesti best crita tu! tapi kat bandaraya aku ni xde pluang nak tgk benda2 mcm tu. nantilah bila aku ke sana boleh tgk. tapi lepas ni aku ada tggjawab lebih la kot. wife aku masuk wad lagi hari ni, mgkin kena admitted sehingga 5 minggu lagi sbelum bersalin hujung bulan 4 ni…

  4. j: bestnyer, hidup ade progress.. rase lively dan masih bernyawa.. not like us bujang tak tentu arah

  5. mmg a must watch!

    cmne ko leh nangis, babak opet kna b’pisah ngan rajoo tuh mcm ntah papa sbb music change dia all of the sudden, x congruent ngan scene sblumnya!

  6. wuqing: menitik ape? ko rase ape??? buat2 tanyer nihhh

    baraq: untuk rekod, aku tak nangis, menitik sahaja ok! hahah mesti ka semua org memberi reaksi yang sama pada satu2 babak dalam sesebuah filem? mmm. lain audience and surrounding lainlah feel nyer… 1st aku tgk waktu opis hour hall x penuh and sunyi sepi nak gelak pun kontrol2.. tu yang cam feel terlebih sikit tuhh.. 2nd time tgk hall full, and part tu jadik kurang sedih sbb upin tegur ipin “jgn nagis la cam budak kecik” dlm mase yang same die nangis gak and audience tergelaakk so, tak sedih sgt la… plus belakang2 aku raaamaaai dewasa mahupun kanak2 yang dah tgk byk kali yang jadi spoilerrr.. “lepas tu ini, lepas ni itu” menyampah aku, tak surprise adik2 aku nak tgk..! seb bek aku tahan diorang untuk tgk 2 scene tambahan last tuh, sbb ramai yang dekat pintu terlepas scene tu, diorang trus blah lepas jata negara keluar….

    pepehal GENG bessttt!!!!!!!!!!!!

Tinggalkan Jawapan

