Dear blog, happy belated 1st year Anniversary!


Pada tanggal 29 Mac 2009 yang lalu, genaplah setahun usia blog wordpress aku.
Aku sebelum ini pernah menggunakan blogspot namun berubah hati kepada wordpress.
Namun setelah aku berjaya mendapat pengunjung tetap, aku mula berfikir untuk meletakkan iklan sebagai passive income. Barulah aku tahu, wordpress percuma tak boleh letak iklan. Sedih!

Kalau nak letak jugak, kena buat domain sendiri, namun posting/entry lama tak boleh dapat balik sebab wordpress free tiada access ke database. (Kalau ada siapa2 boleh tolong pasal ini, pls let me know!) So, aku ada dua pilihan:-

1. Membuat domain baru dengan sedikit kos menggunakan wordpress lalu meletakkan iklan; atau
2. Menghidupkan kembali blospotku secara percuma dan mula letakkan iklan.

Antara keduanya, aku masih tidak dapat membuat kesinambungan daripada blog sekarang ini, terbaik hanyalah membuat link ke blog ini di blog akan datang.

So, kepada pelawat bijaksanan sekalian, bersedialah untuk apa-apa kemungkinan.

Sebelum itu, jom tiup lilin and makan cupcake ramai-ramaiiii!! Jemput2!

cup-cake-pink-candle

Ringkas statistik blog aku yang terkini:-
1. Views untuk bulan Mac 2009 adalah paling tinggi iaitu 961 views. Mungkin sebab bulan ini paling banyak aku update sebab aku dok mengadap internet sebulan tak kerja nih. Hehehe
2. Antara search engine terms yang mencadangkan blog aku untuk hari ini ialah:-
perempuan duduk terkangkang Hahaha (mungkin sbb posting aku complaint penari Melayu berpakaian ketat terkangkang kobak blabla masa Citrawarna)
3. Entry tertinggi dengan 81 views ialah pasal Tips Jual Beli Hartanah 1. Ini sememangnya tema entry-entry yang akan aku selalu apdet lepas ni. Hehehe

Terima kasih kepada pemilik-pemilik blog yang meletakkan link ke blog saya di blog mereka.
Ya, anda yang sedang membaca blog ini!
Tanpa anda siapalah saya!
Terima kasih, syukaran jazilan, thank you, merci, arigato gozaimasu, maramin maramin salamat, gomasumida, muchas gracias, blablabla

5 thoughts on “Dear blog, happy belated 1st year Anniversary!

  1. pakdi: bleh ke? camne? import ala copy paste ke per? komen2 bleh ikut sekali tak? xpe nanti aku try beli domain dulu, pastu ko ajar FREE kat aku ok! hahaha

    annidxam n gapodio: tq3…

Tinggalkan Jawapan

