Kesinambungan


Nasib baik ia hari Jumaat, hari turun makan tengahari pakai selipar
Nasib baik tiada ad-hoc appointment diaturkan
Nasib baik keje aku ngadap komputer je tak keluar-keluar opis
Tu la,
len kali tido lambat lagi!
Aku dah separuh jalan ke opis pagi tadi,
jam pun dah 9.20
sewaktu menunggu lampu merah bertukar hijau
aku terdetik melihat ke arah kakiku
laaaaaaaaaaaa…..

49Stay up tidak sesuai untuk golongan bekerja,
malah dalam situasi tak terduga pasti memberi
risiko kurang sihat terhadap imej professional anda!

~laloq x hengat~

6 thoughts on “Kesinambungan

  1. eh perkara ini terjadi kpd ku hari ni… huhu. Terpakai snickers ke pejabat. lebih teruk sbb aku dah sampai pejabat! jap lagi balik rumah tukar.. nasib baik rumah ke pejabat dekat je…

  2. j: hahaha tu la, we are human maaa… these unfortunate events would let us remember who we are, plus we also got something to smile or laugh about when we thought about it, free reality jokes!🙂

    nizam: clumsy + sleepy la mase tuh… tido 2 jam jer!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s