Siapa nak tolong aku?


TAWARAN SEKALI SEUMUR HIDUP
Sesiapa yang berjaya membantu memperkenalkan
Alang Tengah Biru Kundang
dengan kerjaya baru (preferably kerja sendiri)
saya akan belanja anda dengan apa yang tertera di dalam gambar
dibawah, selama 7 HARI BERTURUT-TURUT!
DSC00495Untuk ciri-ciri/bakat/skill yang ada pada saya yang mahu saya
kembangkan, sila YM saya utk maklumat lanjut
(kepada yang belum kenal aTBK la)
Kepada yang memang dah kenal aTBK,
tawaran ditambah kepada 14 hari berturut-turut!
Hadiah boleh sahaja ditukar kepada cash kalau nak.. hehehe

Disclaimer:
MLM atau apa2 yang sewaktu dengannye tak mo, full stop!

6 thoughts on “Siapa nak tolong aku?

  1. anu: akan dipertimbangkan.. tp, maybe xleh wat full time… byk mane sgt la dapek dgn ngajo menari.. hambe semi-pro pun bukan… lainlah para penari atau pengajar pro, anyway thanx for ur suggestion

  2. sebab mmg dah terlebih K.E.N.A.L nak request satu bulan OK x??? hehehe… pg apply commissioner oath la…pastu kita bukak carpet wash nak??? den jd partner…hehehe…

  3. kd (chewah ala2 nickname krisdayanti plak): haaa.. menarik gak tuhhh… ari tuh bace kat site yang akak bagi tuh die ckp kene bagi reason kenapa kat tempat tu nak kene ade c.o.o. so, kene cari port yang strategik gak la.. yang byk opis2 (ade ke org nak bwk karpet nak cuci otw nak ke opis?)

  4. kimi: semalam ade iklan audition penari kontrak istana budaya, tp alamak berat terlebih 15 kilo! muahahaha

Tinggalkan Jawapan

