My birthdate secret … suke2 je!


This is the results :

You were born on 2nd of September.

:: Originality.
“mmg pun xsuke tiru, tp kdg2 suke adaptasi je hehehe”
:: Come with new idea.
“betul sgt, byk sgt dalam kepale otak ni bile tah nak di materialize, dari sesimple2 alat penyusun kerusi2 kat dewan, sampailah ke design sebuah convention centre!”

:: Get something with your own way.
“betul lagi!”
:: Honest and a quick learner.
“Yup, xsuke kelentong2, kalu aku tak tahu aku akan mengaku aku tak pasti, dan aku akan take effort utk dabel check. Agak cepat belajar kalau cukup kemahuan, fokus dan supportive surrounding!”

:: Initiative and pick the best choice in everything.
“The best choice with the current budget laa hahaha”
::
Boss or a leader.
“Boss diri sendiri kot… suke ade boss, tp xsuke yang jenis asyik nak tanye status, ello aku tau la keje aku!”

:: Self employed suit them best.
“Ye ke, baiklah aku resign sekarangggg!!”
:: Good things to learn ; other idea and opinion are better; think wisely.
“Selalu gak consult org, aku tak kisah to learn sumthing from zero, especially bab2 kaler.. hahaha aku kan rabun warna. Yup, semakin dewasa semakin berusaha untuk berfikir dan bertindak realistic…”

Famous people that share your personalities : Abe, Tom Hanks, Robert Redford, Hulk Hogan, Carol Burnett, Wynona Judd, Nancy Reagan, Requel Welch, plus KEANU REEVES ok! hahaha

Tinggalkan Jawapan

